OVERLORD ED - L.L.L - MYTH & ROID 日文歌詞+中文翻譯 (Lyrics+translation)

OVERLORD ED - L.L.L - MYTH & ROID

這裡觀看本篇文章,或在這裡觀看含歌詞的影片,支持作者 ※
※ Support the author by reading this article here or by watching the lyrics video here ※

***
***

Don't you give me your love and passion?
不把您的愛與熱情給我嗎?

(Believe in love, even though)
我相信愛,即使

(There're borders and disturbance and more)
有著難以跨越的邊界、阻礙、以及更多困難

(I'm the only one who loves you)
我是唯一愛您的人

(Because I'm crazy about you)
因為我為您瘋狂

Let's ride to hell, 追従してGo
讓我們闖進地獄吧,我會跟著您一起走
Let's ride to hell. I’ll follow after you

一绪なら寧ろ死にたいじゃない
如果能和您一起,我不介意死去
If with you, I don’t mind going to die

Beyond the line 果てなんかない
跨越那條線,沒有所謂的盡頭
Beyond the line. There are no ends

I swear, I'm gonna be so fxxking grateful
我發誓,我會該死的感激涕零

Blessing word 貴方は至高
祝福的言語,您是至高的存在
Blessing word. You are the supreme

命令に Your highness 忠実にFollow
我會忠誠地執行殿下的命令
I’ll follow your order faithfully, Your highness

You give orders 渡しはしない
您所賜下的命令,不會讓給任何人
I’ll give no one your order

何より尊い存在(もの)よ
比任何事物都尊貴的存在啊
The existence higher than anything

You don't know why my love is crying
您不明白為什麼我對您的愛在哭泣

凝着したい 過剰なくらい
想要和您合而為一,遠遠超過正常限度
I want to be one with you more than it should be

永遠(とわ)になりたい Don't wanna cry
想永遠和您在一起,不想一個人哭泣
I want to be with you forever. Don't wanna cry

嫉妬妄想狂いそうよ
因為嫉妒與妄想而瘋狂
Went crazy because of jealousy and delusions

Don't you give me your love and passion?
不把您的愛與熱情給我嗎?

愛とは暴動衝動 Let go
愛就是暴動和衝動,解放
Love is riot and raptus. Let go

精神(こころ)以上に本能
心靈以上的本能
the instinct beyond the mind

心臓(ハート)まで More 要求したい
這顆心還渴求著更多
My heart still want more

I don't want to live in a world without you
我不想活在沒有您的世界中

貴方以外のこの未来を
沒有您的這個未來
The future without you

Kill it, kill it
我要殺掉它,殺掉

I would be happy to kill it for my love
我會開心地為了我的愛殺掉它

Go till the end 視線は Lock
走向盡頭,視線緊緊鎖定在你身上
Go till the end. My eyes are locked on you

遮られずに遂げたい願い
希望能實現願望,不受任何干擾
Wish to realize my dream without interruption

Straight to you 純心は Fly
直接朝你飛去,我的一片真心
Fly straight to you, my pure love

above the star and sun… so fxxking wonderful
超越星星與太陽……真是該死的美妙

Hey, get out 冗談じゃない
嘿,滾開,別開玩笑了
Hey, get out. It's not a joke

視界の Dirty は排除してTrash
視野中的髒東西,是應該被排除的垃圾
Dirty things in my sight is trash that should be eliminated

Kick them out 容赦など無い
把他們踢出去,沒有一分一毫的寬容
Kick them out without mercy

誰より譲れぬ存在(もの)よ
絕不能讓給任何人的存在啊
The being that can’t be given to anyone

I'm in the dark, can't see your eyes
我身處黑暗之中,看不見您的雙眼

暗い視えない 孤独は痛い
黑得什麼也看不見,孤獨是多麼痛苦
So dark that I can’t see anything. So lonely and painful

共に居たい No more. Time!
想要和你在一起,這樣孤獨的時刻已經夠了
I want to be with you. No more lonely time

窒息もう苦しいよ
這種窒息的感覺,已經令我苦不堪言
The suffocated feeling is already painful

Won't you come and hold me tight
不過來緊緊地抱住我嗎?

愛とは純情結晶 Get all
愛是純情的結晶,拿下所有
Love is the crystal of pure feeling. Get all

想像以上の恩情
遠超想像的關愛
Compassion beyond imagination

Hard な応え要望してる
企求著難以從您身上得到的回答
I'm asking for a response that is hard to get from you

I wanna make it with you, baby
我想要和您一起完成它,寶貝

貴方の愛を得られるなら Risk it, risk it
如果能得到您的愛,我願意冒險
If there is a chance to get your love, I’ll risk it

I'm gonna risk it all what's for two of us
我會為了我們兩人不顧一切

狂う愛憎模様 Marble に溶解して
瘋狂的愛與恨的模樣,冷酷無情地溶解
Dissolve the crazy form of love and hatred ruthlessly

One and all、融合 焦燥さえも
一切都融合在一起,就連焦躁也不例外
Everything is fused together, even restlessness

形状は悲壮 自由に細胞単位で
形狀悲壯,由自由的細胞單位所形成
The shape is tragical, formed by free cell units

You don't know why my love is crying
您不明白為什麼我對您的愛在哭泣

凝着したい 過剰なくらい
想要和您合而為一,遠遠超過正常限度
I want to be one with you more than it should be

永遠(とわ)になりたい Don't wanna cry
想永遠和您在一起,不想一個人哭泣
I want to be with you forever. Don't wanna cry

抱擁してよもっと
請更加擁抱我
Please hug me more

Don't you give me your love and passion?
不把您的愛與熱情給我嗎?

貴方の全て頂戴
把您的一切都給我
Give me your everything

理由なんて要らない 唯愛し愛されてたい
不需要理由,我只想要愛與被愛
I don't need a reason. Just want to love and be loved

I don't want to live in a world without you
我不想活在沒有您的世界中

貴方以外何も要らない
除了您以外,我什麼也不需要
I don’t need anything but you

 Get it, get it
得到它,得到它

 I can't resist it. Get it for my love
我無法克制自己。為了我的愛情將它拿下

I'll spend my life for loving you
我要將我的一生用來愛您

Kill it, kill it
殺掉,殺掉

(I'm imaging now, if you're mine)
我現在正在想像,如果您屬於我

(It's like a paradise and haven and more)
那就像是身處人間仙境、天堂、甚至更美好的地方

(You're the only man who I love)
您是我唯一愛的人

(In my life and destiny and all)
我的一生,我的命運,以及一切

Don't you give me your love and passion?
不把您的愛與熱情給我嗎?

I know the border. It should be wrecked, go
我知道界線。它應該要被摧毀,走吧

相關文章:


***
***