Skillet - Hero 英文歌詞+中文翻譯 (English lyrics)

 
Skillet - Hero (英雄)

※ 在這裡觀看本篇文章,支持作者 (Support the author by reading this article here) ※

***
***

I'm just a step away, I'm just a breath away
我只是一步之遙,只是一息之遙

Losin' my faith today
今天我失去信仰

(Falling from my faith today)
(今天就失去我的信仰)

I am just a man, not superhuman
我只是一個普通人,不是超人

(I'm not superhuman)
(我不是超人)

Someone save me from the hate
誰來把我從憎恨中救出

It's just another war, just another family torn
這只是另一場戰爭,只是又一個家庭被撕裂

(Falling from my faith today)
(今天就失去我的信仰)

Just a step from the edge
距離邊緣只剩一步

Just another day in the world we live
只是在我們生活的世界的另一天

I need a hero to save me now
我現在需要一個英雄來拯救我

I need a hero (save me now)
我需要一個英雄(現在來救我)

I need a hero to save my life
我需要一個英雄來拯救我的生命

A hero'll save me (just in time)
一個英雄將會來救我(正是時候)

I've gotta fight today, to live another day
為了多活一天,今天我必須戰鬥

Speakin' my mind today
今天我在心中說

(My voice will be heard today)
(今天我的聲音將會被聽到)

I've gotta make a stand
我總得做出立場

But I am just a man
但我只是一個普通人

(I'm not superhuman)
(我不是超人)

My voice will be heard today
今天我的聲音將會被聽到

It's just another war, just another family torn
這只是另一場戰爭,只是又一個家庭被撕裂

(My voice will be heard today)
(今天我的聲音將會被聽到)

It's just another kill
這只是另一場殺戮

The countdown begins to destroy ourselves
毀掉我們自己的倒數計時開始

I need a hero to save my life
我需要一個英雄救我的生命

I need a hero just in time
正是時候,我需要一個英雄

Save me just in time *2
正是時候,來救我

Who's gonna fight for what's right
誰要去為了什麼是對的戰鬥

Who's gonna help us survive
誰要去幫助我們活下來

We're in the fight of our lives
我們在爭取我們的生命

(And we're not ready to die)
(我們還沒有準備好死亡)

Who's gonna fight for the weak
誰要去為了弱者戰鬥

Who's gonna make 'em believe
誰將要讓他們相信

I've got a hero(I've got a hero)
我已有一個英雄(我已有一個英雄)

Livin' in me
生活在我之中

I'm gonna fight for what's right
我要去為了什麼是對的戰鬥

Today I'm speaking my mind
今天我在心中說

And if it kills me tonight
而如果今晚它殺死我

(I will be ready to die)
(我會準備好去死)

A hero's not afraid to give his life
一個英雄不怕犧牲他的生命

A hero's gonna save me just in time
正是時候,一個英雄將來救我

I need a hero
我需要一個英雄

Who's gonna fight for what's right
誰要去為了正確而戰

Who's gonna help us survive
誰要去幫助我們活下來

I need a hero
我需要一個英雄

Who's gonna fight for the weak
誰要去為了弱者戰鬥

Who's gonna make 'em believe
誰將要讓他們相信

I need a hero *2
我需要一個英雄

A hero's gonna save me just in time
正是時候,一個英雄將來救我

相關文章:

***
***