The Living Tombstone - Die In A Fire (Five Nights at Freddy's同人歌曲) 英文歌詞+中文翻譯

The Living Tombstone - Die In A Fire (Five Nights at Freddy's 3 同人歌曲)
The Living Tombstone - 給我被火燒死 (佛萊迪的五夜驚魂3 同人歌曲)

***
***

I really hate you
我真的很討厭你

Stop getting in my way
不要再擋我的路了

I've lost my patience
我已經失去耐心了

When are you gonna decay?
你什麼時候才會爛掉?

I want to throw you out
我想把你扔出去

Just like my broken TV
就像我壞掉的電視

If you'll come back once more
如果你敢再回來

It shall be painful you'll see
你將會痛不欲生

I hope you die in a fire!
我希望你被火焰燒死

Hope you'll be stabbed in the heart
希望你被貫穿心臟

Hope you'll get shot and expire
希望你被槍射死

Hope you'll be taken apart
希望你被支解

Hope this is what you desire
希望這就是你渴望的

It's almost over
已經幾乎要結束了

Why can't you just let it fly?
為什麼你不能就這麼放下?

Don't be afraid
別害怕

It's not the first time you'll die
這不會是你第一次死亡

Your mechanical parts click
你的零件發出時針般規律的敲打聲

Sounds like when I broke your bones
就像我打碎你的骨頭時發出的聲音

Once I get my second chance
一旦我得到第二次機會

I won't leave you alone!
我絕不會放過你

I hope you die in a fire!
我希望你被火焰燒死

Hope you'll be stabbed in the heart
希望你被貫穿心臟

Hope you'll get shot and expire
希望你被槍射死

Hope you'll be taken apart
希望你會被支解

I hope you die in a fire!
我希望你被火焰燒死

Hope you'll be stabbed in the heart
希望你被貫穿心臟

Hope you'll get shot and expire
希望你被槍射死

Hope you'll be taken apart
希望你被支解

Hope this is what you desire
希望這就是你渴望的

I hope you die in a fire!
我希望你被火焰燒死