Skillet - Don't Wake Me 英文歌詞+中文翻譯 (English lyrics)


Skillet - Don't Wake Me (不要叫醒我)

※ 在這裡觀看本篇文章,支持作者 (Support the author by reading this article here) ※

***
***

Went to bed, I was thinking about you
上床睡覺,我在想你

Ain't the same since I'm living without you
不一樣了,因為我的生活中沒有你

All the memories are getting colder
所有的記憶越來越冰冷

All the things that I wanna do over
所有我想再重做一次的事

Went to bed, I was thinking about you
上床睡覺,我在想你

I wanna talk and laugh like we used to
我想要像我們曾經一樣地談笑

When I see you in my dreams at night
當晚上我在夢裡看到你

It's so real, but it's in my mind
它是如此地真實,但它只是我心中的想像

And now
而現在

I guess
我猜想

This is as good as it gets
這已經好得不能再好了

Don't wake me
不要叫醒我

'Cause I don't wanna leave this dream
因為我不想離開這個夢

Don't wake me
不要叫醒我

'Cause I never seem to stay asleep enough
因為我似乎永遠睡眠不足

When it's you I'm dreaming of
當我正在夢的是你

I don't wanna wake up
我不想醒來

Went to bed, I was thinking about you
上床睡覺,我在想你

And how it felt when I finally found you
以及我終於找到你是什麼感覺

It's like a movie playing over in my head
就像一部電影在我的腦袋裡不斷重複播放

Don't wanna look 'cause I know how it ends
不想看,因為我知道它將如何結束

All the words that I said that I wouldn't say
所有我說過我不會說的話

All the promises I made that I wouldn't break
我不會打破所有我做過的承諾

It's last call, last song, last dance
這是最後一次通話,最後一首歌曲,最後一次舞蹈

'Cause I can't get you back, can't get a second chance
因為我無法讓你回來,得不到第二次機會

And now
而現在

I guess
我猜想

This is as good as it gets
這已經好得不能再好了

Don't wake me
不要叫醒我

'Cause I don't wanna leave this dream
因為我不想離開這個夢

Don't wake me
不要叫醒我

'Cause I never seem to stay asleep enough
因為我似乎永遠睡眠不足

When it's you I'm dreaming of
當我正在夢的是你

I don't wanna wake up
我不想醒來

Don't wake me
不要叫醒我

We're together just you and me
我們在一起,只有你和我

Don't wake me
不要叫醒我

'Cause we're happy like we used to be. I know...
因為我們就像我們曾經那樣快樂。我知道......

I've gotta let you go
我必須讓你走

But I don't wanna live alone
但我不想獨自生活

These dreams of you keep on growing stronger
這些關於你的夢,不斷成長得更加強壯

It ain't a lot, but it's all I have
它並不多,但它是我的一切
※ain't=isn't, aren't,am not, doesn't, don'tgotta=got to

Nothing to do but keep sleeping longer
什麼也不做,除了睡得更久

Don't wanna stop cause I want you back
不想停止,因為我想要你回來

Don't wake me
不要叫醒我

'Cause I don't wanna leave this dream
因為我不想離開這個夢

Don't wake me
不要叫醒我

'Cause I never seem to stay asleep enough
因為我似乎永遠睡眠不足

When it's you I'm dreaming of
當我正在夢的是你

I don't wanna wake up
我不想醒來

Don't wake me
不要叫醒我

We're together just you and me
我們在一起,只有你和我

Don't wake me
不要叫醒我

'Cause we're happy like we used to be. I know...
因為我們就像我們曾經是的一樣快樂。我知道......

I've gotta let you go
我必須讓你走

But I don't wanna live alone
但我不想獨自生活

I went to bed, and I was thinking about you
上床睡覺,我在想你

'Cause I don't wanna leave this dream
因為我不想離開這個夢

Ain't the same since I'm living without you
不一樣了,因為我的生活沒有你

'Cause I never seem to stay asleep
因為我似乎永遠不曾睡著

I know I've gotta let you go
我知道我總得讓你走

I don't wanna wake up
我不想醒來

相關文章:

***
***