Kick Ass(特攻聯盟)片尾曲 - The Pretty Reckless - Make Me Wanna Die 英文歌詞+中文翻譯 (English lyrics)


Kick Ass ED - The Pretty Reckless - Make Me Wanna Die
特攻聯盟片尾曲 - 漂亮的魯莽 - 讓我好想死

※ 在這裡觀看本篇文章,支持作者 (Support the author by reading this article here) ※

***
***

Take me. I'm alive.
帶我走,我還活著

Never was a girl with a wicked mind
從來不曾有邪惡之心的女孩

But everything looks better when sun goes down
但當太陽下山,一切都看起來更好

I had everything
我擁有一切

Opportunities for eternity
獲得永恆的機會

And I couldn't belong to the night
而我不屬於夜晚

Your eyes, your eyes
你的眼睛,你的眼睛

I can see in your eyes, your eyes
我能從你的眼裡看出

You make me wanna die
你讓我好想死

I'll never be good enough
我永遠不夠好

You make me wanna die
你讓我好想死

And everything you love will burn up in the light
你愛的一切將在陽光底下燃燒

Every time I look inside your eyes
每一次我看著你的眼睛

Make me wanna die
讓我好想死

Taste me, drink my soul
品嚐我,喝我的靈魂

Show me all the things that I shouldn't know
告訴我所有我不應知道的事情

When there's a new moon on the rise
當新月上正升起

I had everything
我擁有一切

Opportunities for eternity
獲得永恆的機會

And I couldn't belong to the night
而我不屬於夜晚

Your eyes, your eyes
你的眼睛,你的眼睛

I can see in your eyes, your eyes
我能從你的眼裡看出

You make me wanna die
你讓我好想死

I'll never be good enough
我永遠不夠好

You make me wanna die
你讓我好想死

And everything you love will burn up in the light
你愛的一切將在陽光底下燃燒

Every time I look inside your eyes (I'm running in the light)
每一次我看著你的眼睛 (我在陽光底下奔跑)

Make me wanna die
讓我好想死

I'll die for you my love, my love
我會為你而死,我的愛,我的愛

I'll lie for you my love, my love (Make me wanna die)
我會為你撒謊,我的愛,我的愛 (讓我好想死)

I'll steal for you, my love, my love (Make me wanna die)
我會為你偷竊,我的愛,我的愛 (讓我好想死)

I'll die for you my love, my love
我會為你而死,我的愛,我的愛

Will burn up in the light
將在陽光底下燃燒

Every time I look inside your eyes (I'm running in the light)
每一次我看著你的眼睛 (我在陽光底下奔跑)

Look inside your eyes (I'm running in the light)
看著你的眼睛 (我在陽光底下奔跑)

Look inside your eyes, make me wanna die
看著你的眼睛,讓我好想死

***
***