Dethklok - Face Fisted (Batmetal) 英文歌詞+中文翻譯 (English lyrics)


Dethklok - Face Fisted (Batmetal)
死亡喪鐘 - 被拳頭打臉

※ 在這裡觀看本篇文章,支持作者 (Support the author by reading this article here) ※

***
***

I am be dangerous now
我現在很危險

Not me hurt when stairs fell down
不是掉下樓梯受傷的我

Be pushed by you, me hit head
被你推下樓梯,我撞到頭

Me nose broke, soon you be dead
我斷了鼻子,你很快就死定了

Soon you be dead
你很快就死定了

So strong my face is
我的臉是如此強壯

You punch, break fingers
你毆打,手指斷掉

Kick me, you're limping
踢我,你跛腳

Stab me, you're bleeding
刺我,你流血

I am be angerous now
我現在很危怒
※angerous:angry(憤怒) + dangerous(危險)

You throwing rock at me
你向我丟石頭

Hit eye and it no hurt me
打中眼睛,它沒傷到我

I'm strong, you're not
我很強,你不是

EHOT
浣熊
※浣熊的俄文(raccoon in Russian):енот

I'm making time for fighting
我在為打架騰出時間

I'm clearing time for hitting
我在為扁人騰出時間

We'll meet and I will beat you
我們會見面而且我會海扁你

Our schedules permitting
我們的時間表允許

I pick out fighting outfit
我挑出戰鬥服裝

Don't want my pants too tight
不希望我的褲子太緊

Need clothes to breath to beat you
需要能呼吸的衣服來扁你

You'll be beaten down tonight
你今晚會被打倒在地

[重複4次]
I'm so fucking tough *2
我真他X的強壯

That's right
沒錯
[/重複4次]

You're an ugly man
你是個醜八怪

You're as dumb as sand
你跟沙子一樣蠢

Your mom's fucking fat
你媽他X的肥

Your mom blew a rat
你媽幫老鼠吹X

You are a mistake
你的出生是一場錯誤

You have sex with cake
你和蛋糕上床

You think you're so tough
你自以為很強壯

You're a living bluff
你是虛張聲勢的代名詞

I will put you down
我會把你安樂死

I will make you drown
我會把你溺死

I will make you bleed
我會讓你流血

I am filled with speed
我充滿了速度

I cannot feel pain
我感覺不到疼痛

I might be insane
我可能瘋了

I am victory
我就是『勝利』

I write history
我寫下歷史

Feel my fist
感覺一下我的拳頭

On your face
在你臉上

You hate this
你討厭這個

I feel great
我感覺很棒

1 2 3 4 5 6 7 8

相關文章:

***
***