The White Stripes - Seven Nation Army 英文歌詞+中文翻譯 (English lyrics)


The White Stripes - Seven Nation Army
白線條樂團 - 七國聯軍
Battlefield 1(戰地風雲 1 )、G.I. Joe: Retaliation(特種部隊2:正面對決) - OST

※ 在這裡觀看本篇文章,支持作者 (Support the author by reading this article here) ※

***
***

I'm gonna fight 'em off. A seven nation army couldn't hold me back
我要擊退他們,就算是七國聯軍也無法阻止我

They're gonna rip it off, taking their time right behind my back
他們要背著我,不慌不忙地把它偷走
※rip 物 off:偷走XX

And I'm talking to myself at night, because I can't forget
而我今天晚上自言自語,因為我無法忘懷那件事

Back and forth through my mind
那件事反覆出現在我的腦海中

Behind a cigarette
我隱藏在香菸之後

And the message coming from my eyes, says leave it alone
而一道訊息出現在我眼前,叫我放下

Don't want to hear about it
我根本不想理會它

Every single one's got a story to tell. Everyone knows about it
每個個體都有一個故事可以說,這是眾所皆知的

From the Queen of England to the hounds of hell
從英國女王到地獄獵犬

And if I catch it coming back my way
而如果我發現它又出現在我眼前

I'm gonna serve it to you
我會把這道菜端到你面前

And that ain't what you want to hear
這不是你想聽到的

But that's what I'll do
但我就是會這樣做

And the feeling coming from my bones, says find a home
而一種感覺從我的體內浮現,叫我找一個家

I'm going to Wichita, far from this opera for evermore
我要去 Wichita,永遠遠離這場鬧劇
※Wichita:位於美國的堪薩斯州,是該州最大的城市

I'm gonna work the straw
我要在稻草堆中工作

Make the sweat drip out of every pore
讓汗水從每一個毛孔中滴出

And I'm bleeding *3
我正在流血

Right before the Lord
就在上帝面前

All the words are gonna bleed from me
所有的話語,都將如血般從我的體內流出

And I will think no more
我將無法再思考

And the stains coming from my blood, tell me go back home
而由我的血所構成的汙漬,叫我快點回家

***
***