Looking For Group : Slaughter Your World 英文歌詞+中文翻譯 (English lyrics)

 
Looking For Group : Slaughter Your World
尋求組隊:屠殺你的世界

※ 在這裡觀看本篇文章,支持作者 (Support the author by reading this article here) ※

***
***

Excitement abounds
興奮至極

I barely can't wait - Relax, I don't want your baby, I already ate
我幾乎等不及了──放輕鬆,我不想要你的寶寶,我已經吃過了

Though I do tend to generally kill, kill things that - don't fight back. Huh-ha
雖然說我確實傾向無差別的殺戮,殺那些──不會還手的東西。哈哈

I see this village
我看見了這個村子

What does it hold?
它裡面有什麼呢?

What should I butcher them with; Fire or Cold?
我應該用什麼來屠殺他們,火還是冰?

Running from me sure you'd think,
快點遠離我,你當然會這麼想

He's a pathological, bloodthirsty homicidal maniac!
他是一個病態、噬血的殺人狂!

I kill kittens and puppies and bunnies,
我殺了小貓和小狗和小兔子

I maim toddlers and teens and then more.
我使幼兒和青少年殘廢,然後使更多人殘廢

You see a wife,
你看見一名妻子

I see a widow.
我看見一名寡婦

But what then, can’t you see, I kill four?
不過那又怎麼樣,你看不出來嗎,我殺了四個?

I want to incinerate, and decapitate.
我想要焚燒(這個村子)以及斬首(村民)

I want to melt, want to melt some faces,
我想要熔掉,想要熔掉幾張臉

Watching the peasants, oh, what do they call it-ah, grieve!
看著那些農民,噢,該怎麼說──啊,悲痛哀悼!

I suppose that being undead there's not much to life.
我想,『不會死』使得生命裡沒有多少東西有意義

A soul, is needed, for loving and feeling.
必須要有一個靈魂才能去愛和感受

How does this not make me want to- oh, what's that word again – heave!
這怎麼沒有讓我想要──噢,那個詞又怎麼說來著──吐!

You've nowhere to hide,
你無處可躲

Nowhere to run,
無處可逃

Your village will burn like the heart of the sun!
你的村子將會如太陽的核心一般熱烈燃燒!

With infinite glee,
帶著無限的喜悅

It's going to be me that Slaughters the World!
這將會是屠殺這個世界的我!

How could I glare,
我怎麼能瞪著

Into these eyes,
這些眼睛

And then not stab them?
而不去捅他們?

How could I stare,
我怎麼能呆呆地看著

At their loss,
他們的損失

And then not laugh.
而不大笑?

I’d cut him in half,
我要將他切成兩半

And then I graft,
接著我移植

His head back   Onto his shoulders.
他的頭回到他的肩膀上

Or after I’d lop it,
或者之後我會砍下它

I'll make a puppet,
我要拿來做一個木偶

On top of a staff!
在一個棍子上!

I am a lord that is sometimes bored
我是一個有時很無聊的領主

Have some urges and need to fulfill them,
有一些需要被滿足的欲望

After my mayhem I simply don't- what's the word- care!
在我製造的大混亂之後,我根本就──那個詞是什麼來著──在乎!

The stench in the air,
空氣中的惡臭

The smell of the gore,
流出的鮮血的氣息

The carnage far greater than any war!
這場大屠殺遠遠比任何一場戰爭更大!

My legacy,
我的遺產

Death becomes... me.
死亡成為……我

I'll slaughter the... world
我將要屠殺……這個世界

***
***