Voltaire - The Devil's Bris - 01. Ex Lover's Lover 英文歌詞+中文翻譯 (English lyrics)

Aurelio Voltaire - The Devil's Bris - 01. Ex Lover's Lover
奧雷利奧‧伏爾泰 - 惡魔的割禮 - 01. 前戀人的戀人

※ 在這裡觀看本篇文章,支持作者 ※ Support the author by reading this article here ※

***
***

Three heavy stones will keep it from floating,
三顆沉重的石頭,會讓它浮不起來

Weigh it down to the bottom, food for the fishes.
深深沉到河底,成為魚群的食物

And I know that it won't be discovered, 'cause I will be careful, so very careful.
我知道它絕不會被發現,因為我會小心處理,非常地小心

What if it doesn't rain for days and the river is reduced to its muddy bed?
但如果好幾天沒下雨,河流的水位低到露出泥濘的河床,該怎麼辦?

With the corpse exposed, I would work in haste,
如果屍體暴露了,我就得加緊工作

And I might bury the bones in a shallow grave.
我可能會把骨頭埋成一個淺淺的墳墓

And the rain comes and moves rocks and the stones,
當雨水來臨,移走大石塊和小石頭

Washes away all the dirt and the mud flows,
沖走所有的泥土,讓泥水四處奔流

Bones are exposed and well, you know how that goes!
骨頭暴露在外,然後,嗯,你知道接下來會怎樣的!

I wait for the day when I finally defile the bodies of my ex-lover's lovers.
我等待著那一天,終於能褻瀆我過去的戀人的戀人們的屍體

I'll pile high to the sky the bodies of my ex-lover's lovers.
我要把我過去的戀人的戀人們的屍體高高堆起,直到天空

[Die *13 Watch them die. ]*2
死去*13,看著他們死去

I saw you with him. You looked so happy.
我看見你和他在一起,你看起來是如此快樂

All of that can change, cause I am so lonely.
但這一切都可以改變,因為我是如此寂寞

And I have lots of time to send you straight to the Devil.
而且,我有非常多的時間,可以將你直送到惡魔面前

I'm taking my time to plan your demise.
我不慌不忙地策劃著你的死亡

What if I were to cut you up and mail each part to a different town?
把你切成一塊塊,並把每一塊寄到一個不同的城市如何?

It would take the most brilliant private eye the rest of his life just to put you together.
最優秀的私家偵探必須花上他的一生,才能把你拼回來

A piece in each mailbox all over the planet,
在全世界的每一個信箱裡放一塊

From Moscow to Tokyo to Guadalajara.
從莫斯科到東京再到瓜達拉哈拉

I wait for the day when I finally defile the bodies of my ex-lover's lovers.
我等待著那一天,終於能褻瀆我過去的戀人的戀人們的屍體

I'll pile high to the sky the bodies of my ex-lover's lovers.
我要把我過去的戀人的戀人們的屍體高高堆起,直到天空

I wait for the day when I finally defile the bodies of my ex-lover's lovers.
我等待著那一天,終於能摧毀我過去的戀人的戀人們的屍體

I'll pile high to the sky the bodies of my ex-lover's lovers.
我要把我過去的戀人的戀人們的屍體高高堆起,直到天空

[Die *13 Watch them die. ]*2
死去*13,看著他們死去

I saw you with him. You looked so happy.
我看見你和他在一起,你看起來是如此快樂

That will never change because I know myself too well.
這一切永遠不可能改變,因為我太了解自己

I don't have the courage to carry out my dreams,
我沒有勇氣去實踐自己的夢想

And only there will I see them,
只有在那裡,我才能看著他們

[Die *13 Watch them die. ]*4
死去*13,看著他們死去

***
***