Korn - Dead Bodies Everywhere 英文歌詞+中文翻譯 (English lyrics)

Korn - Dead Bodies Everywhere
五穀合唱團 - 屍體到處都是

※ 在這裡觀看本篇文章,支持作者 (Support the author by reading this article here) ※

***
***

Come on, step inside, and you will realize.
來吧,走進來,你就會明白

Tell me what you need, tell me what to be.
告訴我你需要什麼,告訴我我該成為什麼樣的人

What's your vision you see?
你看見了什麼樣的願景?

What do you expect of me?
你到底對我有什麼期望?

I can't live that lie
我不能活在這個謊言之中

Hate! I sing my words
討厭!我走我自己的路

I'm fucked at dealing with you
我受夠了應付你

Life's dead bodies everywhere
生命就像到處都是的屍體

You really want me to be a good son.
你真的很想要我當一個好孩子

Why?
為什麼?

You make me feel like no one
你讓我覺得我什麼也不是

Let me strip the plan
讓我拆了那個計劃

Let me not give in
讓我不用再屈服

Free me out your lie,
從你的謊言中釋放我

Inside my heart dies
在我的心裡死了

Your dreams never have achieved
你的夢想從來不曾實現過

Don't lay that shit on me.
不要把那該死的事放在我身上

Let me live my... life.
讓我過我的...生活

Hate! I sing my words
討厭!我走我自己的路

I'm fucked at dealing with you
我受夠了應付你

Life's dead bodies everywhere
生命就像到處都是的屍體

You really want me to be a good son.
你真的很想要我當一個好孩子

Why?
為什麼?

You make me feel like no one
你讓我覺得我什麼也不是

You want me to be something I can never ever be! *2
你希望我成為我永遠也不會成為的東西

Hate! I sing my words
討厭!我走我自己的路

I'm fucked at dealing with you
我受夠了應付你

Life's dead bodies everywhere
生命就像到處都是的屍體

You really want me to be a good son.
你真的很想要我當一個好孩子

Why?
為什麼?

You make me feel like no one
你讓我覺得我什麼也不是

Dead bodies everywhere! *8
到處都是的屍體!

***
***